Apie renginį skaitykite. Priimti teisės aktus, kuriais būtų apmokestinti nesveiko maisto gamintojai, ir remti sveiko maisto gamintojus. Dažnai dusulys painiojamas su peršalimo ligų simptomais, todėl laiku nesikreipiama į medikus, ir širdies ligos įsisenėja. Streso reikšme širdies ir kraujagyslių ligų ir cukrinio diabeto atsiradimui; streso valdymu. Ilgalaikis stresas, depresija yra vienas svarbiausių hipertoninės, koronarinės širdies ligos, aterosklerozės rizikos veiksnių. Daugiau nuotraukų 1 Lrytas.

Pasaulinė širdies diena pradėta minėti metais Pasaulio širdies federacijos iniciatyva. Ši diena minima paskutinį rugsėjo sekmadienį daugelyje pasaulio skatinti savo širdies sveikatą, stengiantis atkreipti žmonių dėmesį į rizikos veiksnius, sukeliančius širdies ir kraujagyslių lygas bei skatinti sveiką gyvenimo būdą. Vidurdienį Lietuvos širdies asociacijos Kauno skyriaus pirmininkas prof.

skatinti savo širdies sveikatą

Rimvydas Šlapikas pasveikino visus susirinkusiuosius, džiaugdamasis, kad Pasaulinės širdies dienos minėjimas tapo gražia tradicija ir išreiškė viltį, jog ji gyvuos ateityje.

Kasmet renginio programa tobulinama, kad ji sudomintų visą šeimą: suaugusiuosius, jaunimą ir vaikus. Buvo įvertinama rizika susirgti širdies ligomis, matuotas kraujospūdis, pilvo apimtis, apskaičiuotas antsvoris, patarta, kaip geriau rūpintis savo sveikata. Vaikai galėjo pasirūpinti sergančiais žaislais, kartu su jais nueiti pas besišypsantį jauną gydytoją, skatinti savo širdies sveikatą vaistų — saldainių ir sužinoti, ką reikia daryti, norint nesusirgti.

Ką daryti, kad širdies ligos nekirstų iš pasalų?

Taip siekiama padrąsinti vaikus nebijoti baltais chalatais vilkinčių gydytojų ir nuo mažens rūpintis savo sveikata. Visai šeimai buvo skirta viktorina apie širdį, teisingai atsakiusieji į klausimus skatinti savo širdies sveikatą simbolines dovaneles.

Pasaulinė širdies diena įvairiais renginiais paminėta ir kituose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje. Lietuvos širdies asociacija pataria. Sveikai maitinkitės: per dieną bent 5 kartus valgykite vaisių ir daržovių, venkite sočiųjų riebalų skatinti savo širdies sveikatą perdirbtų produktų, kuriuose dažniausiai yra per daug druskos.

skatinti savo širdies sveikatą

Judėkite ir rūpinkitės savo širdimi: net ir 30 min. Atsisakykite tabako: rizika susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis taps perpus mažesnė praėjus pusei metų po rūkymo atsisakymo. Palaikykite sveiką svorį: mažesnis svoris, ypač vartojant mažiau druskos, sudaro sąlygas mažesniam kraujospūdžiui.

skatinti savo širdies sveikatą

Aukštas kraujo spaudimas yra vienas iš svarbiausių insulto rizikos veiksnių ir esminė priežastis beveik pusės visų širdies ligų ir insulto atvejų. Mažinkite alkoholio vartojimą: ribokite alkoholinių gėrimų kiekį. Per didelis alkoholio kiekis gali būti padidėjusio kraujo spaudimo ir svorio augimo priežastis.

  • Tai labai svarbi diena, per kurią siekiama atkreipti dėmesį į rizikos faktorius, sukeliančias kraujotakos sistemos sutrikimus.
  • Visos teisės saugomos.
  • Sergant hipertenzija, kojos gali nutirpti